2020年6月8日月曜日

Studying English

※ This was quoted from my Facebook.


 Hello.

I'm back on Facebook.

It’s 3 weeks since I’ve rested the update.
While I didn’t post articles, I’ve been studying English, and working very busy as an elementary school teacher. I prepared for after-corona education, like video lessons, English lessons, and information studies.

Since this May, I’ve been studying English very hard, because I thought English would become more and more important in the world of after-corona. I’ve been studying it on apps and YouTube video lessons. I heard, writing articles in English on SNS and checked “is it correct English or not?” by native speakers, is very effective method to studying English. I hope anyone who sees this will teach me English in such a way.


Thank you so much!!


 

こんにちは。
Facebookに戻ってきました。
Facebookをお休みしてから、3週間が経ちました。その間に僕がしたことは、英語の勉強と、小学校教員としての沢山の仕事です。アフターコロナを見据えた教育ということで、授業動画や英語授業、情報教育などの準備を行っていました。

この5月以来、とても一生懸命英語を勉強してきました。アフターコロナの世の中で、英語はますます重要になると考えたからです。アプリやYouTubeでの勉強を重ねてきました。SNSに英語で記事を書いて投稿し、それが正しい英語かどうかをネイティヴスピーカーの方にチェックしてもらうことが、とても効果的な学習法だと聞きました。どなたかこの記事を見かけた方、そのような方法で僕の英語を指導して頂けませんでしょうか。


どうもありがとうございます。

0 件のコメント:

コメントを投稿